جدول ۹- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری عوامل محسوس……………………………………….. … …………… …………….۱۵۱
جدول ۱۰- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett………………………………………………………………………………………………153
جدول ۱۱- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون قابلیت اطمینان…………………………………………………………….۱۵۴
جدول ۱۲- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای قابلیت اطمینان………………………….. ….. ….. ………………….۱۵۶
جدول ۱۳- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری قابلیت اطمینان……………………………………………………………۱۶۱
جدول ۱۴- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett……………………………………………………. ….. ………………….. …………………162
جدول ۱۵- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون عملکرد کارکنان……………………………………………………………۱۶۳
جدول ۱۶- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای سازه عملکرد کارکنان………………………………………۱۶۵
جدول ۱۷- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری عملکرد کارکنان………………………………………………………….۱۷۰
جدول ۱۸- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett………………………………………………………………………………………………171
جدول ۱۹- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون ارزش مشتری………………………………….. …… …. …………………………۱۷۲
جدول ۲۰- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای ارزش مشتری…………………………………… …. ………………….۱۷۳
جدول ۲۱- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری ارزش ادراک شده………………………………….. …… …….. ……………….۱۷۶
جدول ۲۲- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett ………………………………………………………… …. …….. ………………………….177
جدول ۲۳- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون وفاداری ……………………………………….. …… …….. ………………………۱۷۸
جدول ۲۴- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش چرخش عامل وفاداری………………………. ……. ……. ………………………۱۸۰
جدول ۲۵- ۴ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری وفاداری………………………………………………………………………۱۸۳
جدول ۲۶- ۴ ضریب همبستگی اسپیرمن بین ابعاد کیفی خدمات با ارزش مشتری……………………………………………….۱۸۴
جدول ۲۷- ۴ محاسبات مربوط به ازمون فرضیه H1 تحقیق ……………………………………………………………………………….۱۸۵
جدول۲۸- ۴ ضریب همبستگی اسپیرمن بین ابعاد کیفی خدمات با رضایتمندی مشتری……………………………………….۱۸۶
۱۸۷……………………………………………………………………………..…..H2جدول ۲۹- ۴ محاسبات مربوط به آزمون فرضیه
۱۸۸٫٫٫٫٫……………………….………………………………………………………….. جدول ۳۰- ۴ یافتههای حاصل از آزمون فرضیههای تحقیق
شکل ۱-۱- مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
شکل ۱-۲- مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی …………………………………………………………………………………………..۳۶
شکل ۲- ۲ مدل وفاداری به بانک…………………………………………………………………………………………………………………. ۷۸
شکل ۳-۲- مدل وفاداری مشتری در بانک ……………………………………………………………………………………………………۷۹
شکل ۱- ۴ مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
قابلیت اتکا
ارزش مشتری
رضایتمندی مشتری
وفاداری مشتری
عملکرد کارکنان
شکل ۲- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه عوامل محسوس ………………………………………….۱۴۷
شکل ۳- ۴ دستهبندی سنجه های عوامل محسوس بر حسب عوامل مکنون……………………………………………………۱۴۷
شکل ۴- ۴ مدل اندازه گیری عوامل محسوس……………………………………………………………………………………………….۱۵۰
شکل ۵- ۴ آماره t و سطح معنیداری………………………………………………………………………………………………………….۱۵۰
شکل ۶- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه قابلیت اطمینان…………………………………………….۱۵۵
شکل ۷- ۴ دستهبندی سنجه های قابلیت اطمینان بر حسب عوامل مکنون…………………………………………………….۱۵۷
شکل ۸- ۴ مدل اندازه گیری قابلیت اطمینان……………………………………………………………………………………………….۱۵۹
شکل ۹- ۴ آماره t و سطح معنیداری…………………………………………………………………………………………………………..۱۵۹
شکل ۱۰- ۴ اصلاحات پیشنهادی………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۹
شکل ۱۱- ۴ ضرایب استاندارد مدل اصلاح شده……………………………………………………………………………………………۱۶۰
شکل ۱۲ - ۴ آماره t و سطح معنیداری در مدل اصلاح شده……………………………………………………………………….. ۱۶۰
شکل ۱۳- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه عملکرد کارکنان………………………………………..۱۶۴
شکل ۱۴- ۴ دستهبندی سنجه عملکرد کارکنان بر حسب عوامل مکنون……………………………………………………….۱۶۷
شکل ۱۵- ۴ مدل اندازه گیری عملکرد کارکنان……………………………………………………………………………………………۱۶۸
شکل ۱۶- ۴ آماره t و سطح معنیداری ……………………………………………………………………………………………………….۱۶۹
شکل ۱۷- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه ارزشادراک شده مشتری…………………………..۱۷۲