1-5-1 هدف اصلی
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «رهبری تحولآفرین» بر «بهبود مزیت رقابتی».
1-5-2 اهداف ویژه
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «کارایی هزینه» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «ارائه انعطاف پذیر خدمات» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «ارائه خدمات با کیفیت» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار « زمان مناسب ارائه خدمات » بر «بهبود مزیت رقابتی».
1-5-3 هدف کاربردی
با توجه به ماهیت تحقیق که از نوع تحقیقات کاربردی محسوب میشود، هدف کاربردی این تحقیق را می توان اینگونه بیان کرد که با توجه به انجام فرضیات تحقیق و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر بهبود مزیت رقابتی از جمله رهبری تحولآفرین، این عوامل را به عنوان شاخص های کلیدی در راستای تدوین و اجرای صحیح و موفق برنامه ریزیهای راهبردی و میان مدت بازاریابی، در اختیار تصمیم گیرندگان حوزه بازار و مشتریان شرکتهای تحت مطالعه قرار داد تا از این طریق بتوان به تدوین مناسب برنامهریزی ها و همچنین اتخاذ سیاست صحیح در ورود به بازار هدف و کسب مزیت رقابتی مدنظر قرار داد.
1-6 قلمرو تحقیق
- قلمرو موضوعی : تأثیر رهبری تحولآفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول در مقایسه با شرکت ایرانسل
- قلمرو مکانی : شهر کرمانشاه
- قلمرو زمانی : قلمرو زمانی تحقیق حاضر مربوط می شود به دوره اسفند 1393- مرداد 1394.
1-7 فرضیه های تحقیق
1-7-1 فرضیه اصلی
- «رهبری تحولآفرین» بر «بهبود مزیت رقابتی» تأثیر مثبت و معناداری دارد.
17-2 فرضیه های فرعی
- «کارایی هزینه» بر «بهبود مزیت رقابتی» تأثیر مثبت و معناداری دارد.
- «ارائه انعطاف پذیر خدمات» بر «بهبود مزیت رقابتی» تأثیر مثبت و معناداری دارد.
- «ارائه خدمات با کیفیت» بر «بهبود مزیت رقابتی» تأثیر مثبت و معناداری دارد.
- «زمان مناسب ارائه خدمات» بر «بهبود مزیت رقابتی» تأثیر مثبت و معناداری دارد.
1-8 روش شناسی تحقیق