_Toc385425337
جدول شماره ۱-۲: نظریههای مرتبط با حمل و نقل شهری از ۱۹۸۰ تا کنون ۲۱
جدول شماره ۲-۲: اصول و معیارهای شهر پایدار از دیدگاه ویلر ۲۶
جدول شماره۳-۲: اهداف حمل و نقل پایدار ۳۶
جدول شماره۴-۲: اهداف و شاخصهای پیشنهادی مؤسسهی سیاست حمل و نقلی ویکتوریا ( Litman,2010) 37
جدول شماره ۵-۲: سیاستهای عمدهی حمل و نقل پایدار ۴۰
جدول شماره۶-۲: شاخصهای حمل و نقل پایدار ارائه شده توسط برخی سازمانهای بینالمللی معتبر ۴۸
جدول شماره۷-۲: شاخصهای حمل و نقل پایدار در هر سه بعد اجتماعی –اقتصادی و زیستمحیطی ۵۰
جدول شماره ۸-۲ : خلاصه مطالعات انجام گرفته در زمینه قابلیت پیادهسازی به تفکیک جامعه آماری، مؤلفههای محیطی مورد استفاده و نوع سنجش ۵۷
جدول شماره ۹-۲ : جمعبندی مؤلفهها و شاخصهای مورد استفاده در مطالعات مرتبط با سنجش قابلیت پیادهسازی ۶۰
جدول شماره ۱-۳ : تعیین ارزش معیارها و گزینهها نسبت به یکدیگر توسط نظر کارشناسان ۸۰
جدول شماره ۲-۳ : راهبردهای چهارگانه بر اساس تحلیل SWOT 85
جدول شماره ۳-۳ : امتیاز میزان جذابیت هر عامل ۸۹
جدول شماره ۱-۴: روند رشد جمعیت شهر نیشابور ۹۴
جدول شماره ۲-۴: مشخصات معابر شهر نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۰
جدول شماره ۳-۴: هدف از سفر در سطح شهر نیشابور ( ۱۳۸۹) ۱۰۱
جدول شماره ۴-۴ : مبدأ و مقصد خطوط اتوبوس رانی وضع موجود نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۳
جدول شماره ۴-۵ : اطلاعات خطوط تاکسیرانی شهر نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۵
جدول شماره ۶-۴ : ویژگیهای پیادهسازی عمده شهر نیشابور ۱۰۹
جدول شماره ۷-۴ : تعیین ارزش معیارها و گزینهها نسبت به یکدیگر توسط نظر کارشناسان ۱۱۵
جدول شماره ۸-۴ : نقاط قوت پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۱۹
جدول شماره ۹-۴ : نقاط ضعف پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۰
جدول شماره ۱۰-۴ : فرصتهای پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۱
جدول شماره ۱۱-۴ : تهدیدهای پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۲
جدول شماره ۱۲-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیر معیارهای بعد اجتماعی ۱۲۷
جدول شماره ۱۳-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیرمعیارهای بعد اقتصادی ۱۲۸
جدول شماره ۱۴-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیرمعیارهای بعد زیستمحیطی ۱۲۹
جدول شماره ۱۵-۴ : تعیین امتیاز نهایی گزینهها ۱۳۱
جدول شماره ۱۶-۴ : امتیاز هر یک از گزینهها در ارتباط با معیارها ۱۳۳
جدول شماره ۱۷-۴: ماتریس عوامل داخلی پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۴۶
جدول شماره ۱۸-۴: ماتریس عوامل خارجی پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۴۸
جدول شماره ۱۹-۴ : ماتریس برنامه ریزی راهبردی کمی QSPM پیادهسازی نیشابور ۱۵۳
جدول شماره ۲۰-۴ : تعیین اولویت راهبردهای WT پیادهسازی در نیشابور با بهره گرفتن از تکنیک QSPM 169
جدول شماره ۱-۵ : معیارها و زیرمعیارها ( شاخصهای ) حمل و نقل پایدار نیشابور ۱۷۶
فهرست نمودارها
نمودار شماره ۱-۱: فرایند تحقیق حاضر ۹
نمودار شماره ۱-۲ : چارچوب نظری تحقیق حاضر ۵۳
نمودار شماره ۱-۳: روش تحقیق مورد استفاده در تحقیق حاضر ۷۲
نمودار شماره ۲-۳: فرایند تحقیق حاضر با جزئیات بیشتر به صورت شماتیک ۷۷
نمودار شماره ۳-۳ : فرایند تصمیم گیری گروهی به کمک AHP 82
نمودار شماره ۴-۳ : مراحل انجام تحلیل و تعیین راهبرد از طریق روش SWOT 86
نمودار شماره ۱-۴: درخت سلسله تصمیم برای شناسایی شیوههای حمل و نقل پایدار نیشابور ۱۱۴
نمودار شماره ۲-۴ : میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد اجتماعی ۱۲۷
نمودار شماره ۳-۴ میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد اقتصادی ۱۲۹
نمودار شماره ۴-۴: میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد زیستمحیطی ۱۳۰
مطالب درباره ارزیابی وضعیت حمل و نقل شهری پایدار و ارائه الگوی مطلوب ...